Zamówienia bezpośrednio z fabryk producentów realizujemy wyłącznie pełnymi paletami.
Kontakt i dojazd
ELDMAR Roboty Drogowe E.Trelińska Ks.Brzóski 7/16 96-300 Żyrardów

REGULAMIN

strony internetowej tania-kostka.pl i zakupów na odległość od firmy ELD MAR Roboty Drogowe Elżbieta Trelińska.

 
Niniejszy Regulamin jest dokumentem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.   o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. z dnia 6 lutego 2020 r. Dz.U. z 2020 r. poz. 344  ze zm.). Regulamin zawiera wszelkie niezbędne informacje, warunki, dotyczące oferowania Produktów w witrynie internetowej tania-kostka.pl, w tym kwestie wysyłania zapytania do wyceny, otrzymanej oferty, składania zamówień, potwierdzeń, realizacji zamówienia, płatności, dostaw, odstąpienia od umowy, reklamacji oraz inne wymagane prawem zapisy.
 

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE 

 

1.1. Właścicielem witryny internetowej tania-kostka.pl jest przedsiębiorstwo ELD MAR Roboty Drogowe Elżbieta Trelińska, adres rejestrowy: 96-300 Żyrardów, Ks. Stanisław Brzóski 7/16, NIP 838 000 17 24. Miejsce wykonywania działalności: 96-300 Żyrardów, ul. Mazowiecka 11. 

1.2. Definicje:

Sprzedawca - ELD MAR Roboty Drogowe Elżbieta Trelińska, adres rejestrowy: 96-300 Żyrardów, Ks. Stanisław Brzóski 7/16, NIP 838 000 17 24.

Klient – osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną (np. spółki jawne, partnerskie, komandytowe).

Produkt – Towary prezentowane wwitrynie tania-kostka.pl
Oferta – Oferta handlowa na zakup wybranych Produktów z witryny tania-kostka.pl, zawierająca: cenę produktu, koszty dostawy, wartość kaucji za palety zwrotne, termin obowiązywania oferty. Ofertę należy traktować jako podstawę do potwierdzenia złożenia Zamówienia.
 
Zamówienie – potwierdzenie przyjęcia Oferty wraz z dokonaniem płatności.
 
Cena loco – cena Produktu ustalona w miejscu wydania kupującemu, tj. u Sprzedawcy lub w zakładzie produkcyjnym właściwym dla danego producenta (w zależności od miejsca składowania Produktu – wskazuje je Sprzedawca), nie obejmująca kosztów transportu Produktu z miejsca składowania Produktu do miejsca przeznaczenia.
 
1.3. Informacje zamieszczone na stronie internetowej, w tym: reklamy, opisy, prezentacje towarów, parametry techniczne, aktualności, porady należy poczytywać nie jako ofertę w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego lecz jedynie jako zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Powyższe oznacza, że Klient po wybraniu Produktów i podaniu niezbędnych danych w procesie Wysyłania Do Wyceny, wyraża chęć nabycia wybranych Produktów. W odpowiedzi na zapytanie ELD MAR Elżbieta Trelińska wysyła Ofertę za pośrednictwem wiadomości e-mail na podany przez Klienta w procesie Wysyłania Do Wyceny.
 
1.4. Wszystkie ceny na stronie tania-kostka.pl są cenami loco dla zakładu produkcyjnego właściwego dla danego producenta Produktu lub siedziby Sprzedawcy (miejsce składowania Produktu wskazuje Sprzedawca) i są cenami brutto.


1.5. Wszystkie Produkty z kategorii kostka brukowa, płyty tarasowe, bruk klinkierowy, palisady i obrzeża, kostki ekologiczne i piaski i kruszywa w opakowaniach typu bigbag są Produktami zamawianymi na indywidualne zamówienie Klienta. Produkowane są w zakładach produkcyjnych na terenie całego kraju. Ich transport można realizować wyłącznie autami przystosowanymi do ich przewożenia. Nie kwalifikują się do wysyłek kurierem. 

1.6. Oferta zawiera wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia w tym: cena Produktu,  koszty transportu, koszty rozładowania, kaucja za palety zwrotne. 

1.7. Kaucja za palety podlega zwrotowi w przypadku oddania palet przez i na koszt Klienta do konkretnej fabryki producenta, wskazanej przez Sprzedawcę. 

1.8. Z uwagi na specyfikę i właściwości oferowanych Produktów tj. ich gabaryty i wagę, Wysłanie do Wyceny przez Klienta nie jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy stronami. Umowa sprzedaży staje się wiążąca dopiero w chwili potwierdzenia przez Klienta w okresie obowiązywania Oferty przedstawionej przez ELD MAR Elżbieta Trelińska oraz dopełnienia warunków niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zamówienia, w tym dokonania przedpłaty. 

1.9. Klient może odebrać zamówione Produkty w poszczególnych zakładach produkcyjnych własnym transportem przystosowanym do przewożenia tego typu Produktów. W przypadku gdy pojazd nie będzie spełniał wymagań Sprzedawca / Magazyn Producenta może odmówić załadunku. 
 

2. UMOWA SPRZEDAŻY

 
2.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim zaakceptowaniu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej Oferty przesłanej przez Sprzedawcę do Klienta. Jest to równoznaczne ze złożeniem Zamówienia do realizacji. Na tej podstawie Sprzedawca sprawdza dostępność produktów i możliwe daty dostawy. W przypadku gdy zamówione Produkty pochodzą od różnych producentów z różnych zakładów produkcyjnych na terenie kraju, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. 


2.2. Warunkiem realizacji Zamówienia jest dokonanie przedpłaty na 100% wartości zamówienia na podstawie otrzymanej faktury pro forma, w ciągu 3 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Brak dokonania płatności we wskazanym terminie jest równoznaczny z rezygnacją przez Klienta z Zamówienia, które nie będzie dalej przetwarzane i zostanie anulowane w systemie do 48 godzin od upływu terminu płatności. Umowa sprzedaży nie zostaje wówczas pomiędzy stronami zawarta.

2.3. Możliwe formy płatności: przelewem na konto Sprzedawcy, gotówką w siedzibie Sprzedawcy, kartą w siedzibie Sprzedawcy. 
 

2.4. W przypadku gdy w toku kompletowania zamówienia okazało się, że całość / część wybranych Produktów nie jest dostępna chwilowo i/lub trwale, Klient zostanie o tym poinformowany za pośrednictwem wiadomości e-mail. Następne, zgodnie z decyzją Klienta nastąpi aktualizacja zamówienia poprzez usunięcie Produktów niedostępnych lub anulowanie całego zamówienia. Klient przyjmuje do wiadomości i wyraża zgodę na to, że tego rodzaju sytuacje, ze względu na specyfikę produktu, mogą występować.

2.5. W przypadku gdy Klientem jest przedsiębiorca, nie mają zastosowania art. 661 § 1-3 Kodeksu Cywilnego.

2.6. Sprzedaż dokumentowana jest fakturą. Klient wyraża jednocześnie zgodę na stosowanie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur elektronicznych na e-mail podany przez Klienta.
 

3. DOSTAWA

 

3.1. Klient może odebrać zamówione Produkty w poszczególnych zakładach produkcyjnych własnym transportem przystosowanym do przewożenia tego typu Produktów. W przypadku gdy pojazd nie będzie spełniał wymagań Sprzedawca / Magazyn Producenta może odmówić załadunku.

3.2. Klient może zlecić Sprzedawcy realizację usługi dostawy.

3.3. Z uwagi na specyfikę i właściwości oferowanych Produktów (par. 1 pkt. 1.5) tj. ich gabaryty, wagę dostawa może być realizowana pojazdami o rzeczywistej masie całkowitej przekraczającą dozwoloną na trasie dostawy do wskazanego przez Klienta miejsca dopuszczalną masę całkowitą 3,5 tony. W tym pojazdami ciężarowymi, z przyczepami, naczepami, zaopatrzonymi w dźwig HDS służący do ich rozładunku. Z uwagi na powyższe Klient jest zobowiązany do poinformowania Sprzedawcy o wskazanych i przewidywanych utrudnieniach o poruszaniu się tego typu pojazdami (takie okoliczności mogą powstać na osiedlach domów jednorodzinnych, centrach miast czy też drogach na których nie ma utwardzonej nawierzchi lub też występują zwężenia, tunele, mosty o ograniczonej nośności). Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie dostawy do wskazanego przez Klienta miejsca gdyby jej wykonanie skutkować miało naruszeniem przepisów o ruchu drogowym a w szczególności z przekroczeniem dopuszczalnej masy całkowitej pojazdu realizującego dostawę,a także, jeśli niewykonanie dostawy, nienależyte jej wykonanie, lub powstała przy przewożeniu lub wyładunku szkoda wynika z niepoinformowania przez Klienta wskazanych i przewidywanych utrudnieniach o poruszaniu się tego typu pojazdami pisanych powyżej.

3.4. Klient ma obowiązek udostępnienia należytego, bezpiecznego, w tym należycie utwardzonego dojazdu na miejsce rozładunku oraz miejsca na niezbędne manewrowanie pojazdem i miejsca wyjazdu. Niespełnienie tych wymogów skutkować będzie wyłączeniem odpowiedzialności Sprzedawcy za niewykonanie lub nienależyte wykonanie dostawy, a także za powstałe w ten sposób szkody powstałe przy przewożeniu lub wyładunku.

4. REKLAMACJA i GWARANCJA 
 

4.1. W przypadku wystąpienia wady zakupionego produktu Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi. Jeżeli Klientem jest osoba fizyczna będąca Przedsiębiorcą odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona.

4.2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji na podstawie gwarancji, jeżeli taka gwarancja została udzielona. Nie odpowiadamy wobec Klienta na podstawie gwarancji – nie udzielamy gwarancji w stosunku do sprzedawanych towarów. Wówczas taką reklamację Klient składa bezpośrednio u gwaranta, którym zwykle jest producent rzeczy, dystrybutor lub podmiot zajmujący się roszczeniami gwarancyjnymi z ramienia producenta czy dystrybutora.

4.3. Reklamację należy zgłosić bezpośrednio do Gwaranta na podany przez niego adres. W zgłoszeniu warto podać opis wady, okoliczności jej powstania, dane Klienta składającego reklamację oraz opis żądania w związku z wadą towaru. W przypadku produktów betonowych producenci wskazują by wraz z reklamacją dołączyć etykiety/karty wyrobów które dołączone są do palet.
 

5. BRAK ZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ

 

5.1. Produkt jest zgodny z umową jeżeli zgodne pozostają jego: opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i nadaje się do celu do którego jest przeznaczony, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa i norm technicznych.

5.2. Sprzedawca nie odpowiada za brak zgodności towaru z umową, w przypadku gdy przedmiotem sprzedaży jest Produkt, którego cecha odbiega od wymogów a Klient najpóźniej w chwili zawarcia umowy został przez nas o tym fakcie wyraźnie poinformowany i ten fakt zaakceptowował.

5.3. W przypadku niezgodności Produktu z umową, Klient może żądać w pierwszej kolejności dostarczenia Produktu zgodnego z umową. W przypadku braku możliwości zrealizowania tego żądania przez Sprzedawcę nastąpi zwrot kosztów. W tym kosztów transportu.

5.4. Klient może zgłosić reklamację w dogodny dla siebie sposób, w szczególności na adres działalności Sprzedawcy lub za pośrednictwem wiadomości e-mail.
 

6. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

 

6.1. Klient nie będący przedsiębiorcą ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie czternastu dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów bezpośredniego zwrotu towaru do siedziby Sprzedawcy. 

6.2. Odstąpienie od umowy następuje na podstawie złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy (zał. 1 niniejszego Regulaminu) w formie pisemnej lub elektronicznej (podpisany zeskanowany dokument oświadczenia), które należy przesłać na adres działalności Sprzedawcy lub e-mail: biuro@eldmar.pl.  W przypadku skorzystania przez Klienta z prawa do odstąpienia od umowy, prześlemy niezwłocznie potwierdzenie jego otrzymania.

6.3. Klient jest zobowiązany do zwrócenia nam Produktów wraz z dowodem zakupu niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.


6.4. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy zwrot płatności nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, przy czym Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem – wówczas zwrot następuje w dniu oddania Produktu, takim samym sposobem zapłaty jakiego użył Klient, chyba że obie strony postanowią inaczej. 


6.5. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje m.in. w przypadku gdy:

6.5A. wykonaliśmy w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez nas (po wykonaniu usługi) utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości

6.5B. kupiony przez Klienta towar jest nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (na specjalne indywidualne zamówienie).


7. POSTANOWIENIA OGÓLNE

 
7.1. Zawierając umowę sprzedaży Klient niniejszym wyraża zgodę na przechowywanie oraz przetwarzanie swoich danych osobowych, które w związku z zawarciem tej umowy udostępnił, lub udostępni Sprzedawcy w celu niezbędnym dla wykonania postanowień umowy zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 10.05.2018 r. (Dz. U. Nr 2018 poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, polityki prywatności i cookies dostępne są w dokumencie Polityka prywatności umieszczonym na tania-kostka.pl

7.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w treści Regulaminu, ze względu na zmiany przepisów prawa, w szczególności regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną, umów zawieranych na odległość czy zmiany sposobu funkcjonowania Witryny. W przypadku zarejestrowanych Klientów informacja o zmienionym Regulaminie zostanie przesłana na podany adres e-mail wraz ze wskazaniem początkowej daty obowiązywania, nie krótszej niż 7 dni do dnia ogłoszenia.

7.3. Wszelkie spory, mogące wynikną w związku z zawartymi umowami sprzedaży będą rozpoznawane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby ELDMAR Roboty Drogowe Elżbieta Trelińska.